Rant below, läs på egen risk

Sitter just nu och försöker plugga men det är omöjligt att hålla tankarna på plats längre än några sekunder. Jag har sån jäkla huvudvärk och jag är så yr att jag knappt ser vad jag skriver. Förutom det gör halsen ont och näsan rinner. Min käke har varit låst i över tre månader nu och jag är så himla trött i käken. Kan jag bara få öppna min mun lixom?! Mitt knä har dessutom börjat göra ont igen. Jag vet inte om jag sagt det med min knäskål är felformad. Den ska ju vara formad som ett u på insidan men min är formad som ett v vilket gör jävligt ont. Just nu är livet inte direkt en dans på rosor. 
 
Hade ingen bild som passade så tog första bästa från tumblr
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0