Studying: A story by me

 
Kommentarer
Postat av: Moa Widfeldt

HAHAHAHHAHHAHAHAHA OMG JAG DÖR SERIÖST VA SÖT ASSÅ RULLAR PÅ GOLVET

Svar: HAHAHAHAHHA kul att nån uppskattade de... Detta var lixom mammas reaktion "men snälla lilla Alice vad är detta?! Hur kan du med att lägga upp så fula bilder på bloggen??" Hahahahaahhaha
None None

2014-04-02 @ 20:35:48
URL: http://moawidfeldt.blogg.se/
Postat av: IDAPIDA

HAHAHAHHA GODING!!

Svar: HAHAHHAHA ska du säga idapida!!
None None

2014-04-02 @ 21:02:40
Postat av: ida foto. ♛

hahhahahah sååååå sant och sista bilden, ja fuck it asså hahahha får samma damp och typ bara kladdar på hela sidan och sen skriver fuck this shit, matteläran bara "..." hahha :'D

Svar: Hahahah, jaaaa exakt! :'D och ibland så blir jag så sur att jag sliter ut sidan eller börjar gråta eller nått hahah, matte är nutidens tortyr
None None

2014-04-02 @ 22:16:25
URL: http://prinsesc.blogg.se
Postat av: SANCRO

HAHAHAHAHAHAHAH OMG JAG DÖR

Svar: Vad menar du, har jag mat i håret eller nått???? HAHHAHAH ;)
None None

2014-04-03 @ 09:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0