Tips

Jag har ofta så dålig fantasi, speciellt när det kommer till mellanmål. Brukar nästan alltid bli smoothie med samma ingredienser varje gång. Jag vet inte om ni känner samma sak men jag tänkte iallafall dela med mig av mitt recept så att ni andra med dålig fantasi får lite fler valmöjligheter
 
 
Ingredienser:

1 banan
frusna hallon
frusna blåbär
frusen mango
spenat
vaniljyoghurt, vatten eller något annat rinnande för att få till en bra konsistens
 
Jag brukar även ha i jordnötssmör för att få högre proteininnehåll (och för att det är det godaste som finns). Om du vill lyxa till det lite extra så kan du även tillsätta lite mörk choklad. 
Kommentarer
Postat av: ALVA (foto) ♡

Men åh, vad gott de såg ut.
sv: Glad påsk på dig med :)

2014-04-23 @ 10:27:58
URL: http://alvalandberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh så gott! Kram

2014-04-24 @ 15:48:48
URL: http://jjohannas.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0