Babes

Musikvideon har varit ute i mindre än en timme och jag har redan sett den över 20 gånger. Herregud vad underbara dessa 4 pojkar är

Grym dag i Götet

Jag sitter just nu på tåget hem från Göteborg. Jag har fått med mig lite smått och gott hem. Förutom shoppat så har vi käkat lunch på Avenyn. Som en liten födelsedags present bjöd jag och Linn Sandra på lunchen. På lördag vankas det ytligare en göteborgsresa fast denna gång till Lisseberg. Taggaaaa

Oops

Här står det tomt, sorry guys. Men jag lovar att slänga in lite bilder från Skåne så snart jag kan.
Imorgon vankas det hursomhelst göteborgsresa med Sandra och Linn. Det blir faktiskt första gången vi åker dit tillsammans så det ska bli riktigt roligt!

Jag rota runt lite bland gamla bilder igår och hittade en del härliga. Här är en go från nån tjejkväll nån gång i tiden

Köpenhamn

En solig lördag i Malmö

Jag sitter just nu på ett litet mysigt kafé på Ribersborgs Kallbadshus. Vi har en ganska go utsikt över Turning Torso som ligger några hundra meter bort. Senare idag ska vi antagligen ta tåget till Köpenhamn där vi ska käka middag

Mot Emporia

Nu har vi lämnat Lund och är påväg mot Malmö. Första stoppet är Emporia vilket kommer bli asnice

Bilder från morgonen

Lund, Skanör & Falsterbo

Gud vilken trevlig överraskning Lund var. Trodde verkligen inte att det skulle vara så här fint! Vi har strögat runt lite här och käkat italiensk glass, shoppat och bara haft det allmänt mysigt. Förutom Lund har vi idag varit i både Skanör och Falsterbo. Skanör var fint, inget jättespeciellt om jag ska var helt ärlig. Falsterbo var lite mysigare, vi hittade en jättefin strand och käkade på en väldigt speciell resturang som serverade skiiiitgoda hamburgare

Jag slänger ut lite kamerabilder från resan när jag kommer hem men för tillfället får halvkassa mobilbilder duga

I Ystad

Jag ligger just nu i sängen på ett supermysigt b&b någon kilometer utanför Ystad. Idag har vi ändå hunnit med rätt mycket. Vi åkte först och främst bil hela vägen ned till Skåne, vi har gått på några outlets, badat, vart på kiviks bryggeri och käkat middag på en thairesturang i Ystad. Imorgon bär det av mot andra halvan av Skåne och på kvällen sover vi i Lund

Spellistan på vägen ned bestod till 100% av Arctic Monkeys, dom är bara för bra

Mysig tisdag

Idag kom Sandra ut en kortis. Vi chillade med varsin mini b&j på bryggan men efter ett tag blev det så jäkla svettigt så vi tog en cykeltur ut till min sommarstuga. Riktigt mysig dag med andra ord. För att helt byta samtalsämne så håller jag just nu på att packa för morgondagen. Vi ska nämligen åka till Skåne med familjen. Jag ser verkligen fram emot det för Skåne är ju så himla fint

Pic spam: Grillkväll a la Thorsell

Jag älskar sköna sommarkvällar i sommatstugan tillsammans med hela tjocka släkten. Det finns nog inget som gör mig gladare än att sitta och kolla på solnedgången med alla nära och kära

Pic spam: Sleepover

Massa bilder från våran sleepover i lördags. Det var verkligen supermysigt! Tälta is tha shit man.

Underbara Fiskestigen

Vi kom nyss hem efter att ha spenderat hela dagen i Fiskestigen. Och gud vilken träningsverk jag har! Det är rena rama träningspasset att åka kneeboard.

Nu ska jag nog mysa lite med mina serier för jag är för trött för att faktiskt göra något produktivt haha

Bildbomb coming up

Jag hade med kameran till Ida i lördags och även i gårkväll på grillkvällen så jag har massvis med bilder som ska upp på bloggen. Det blir dock lite senare idag för just nu bär det av mot sommarstugan för att ta några vändor med båten. Ska nog även se till att åka lite ring och kneeboard för det var ett bra tag sen nu

HAPPY BDAY

Grattis i efterskott Sandro!! Love you, you're tha bomb 😘

Fullt upp

Schemat idag har varit/är fullspäckat. Vid tolvtiden kom mamma och hämtade mig hos Ida för att skjutsa mig till Djäknesundet där jag mötte Sandra. Vi va där till 4 ungefär då vi packa ihop och började åka hemåt. Just nu sitter vi dock vid kanal caféet med varsin glass för alla blev så hemskt glassugna påväg hem. När jag kommer hem så är det direkt iväg mot sommarstugan där släkten ska ha grillkväll, mys mys

Mot Hanhult

Jag sitter just nu i bilen på väg till Ida. Jag antar att Moa redan är där för jag är sen som vanligt haha. Ikväll ska det iallafall firas. Moa fyllde 17 för ett x antal veckor sen men bättre sent än aldrig, right?

Random bild från igår som inte har det minsta med inlägget att göra ☺️

Redamancy

BBQ kväll

Igårkväll var vi iväg och käkade bbq buffé i Stampens kvarn tillsammans med kusinerna och deras päron. Det var hur gott som helst och jag rekomenderar det starkt! Vi kids tog efter maten en kvällspromenad på en och en halv timme längs med ån. Naturen där var riktigt häftig och det var ruiner överallt. Jag tog en del häftiga kort som kanske kommer upp på bloggen när jag har lite mer tid och ork

Frukost på Vaberget

Dagen började på bästa möjliga sätt med en supermysig frukost på Vaberget. Vi åkte sedan och plockade kantareller på familjens lilla egna smultronställe.

Gifts

Lite av presenterna Irma köpte i Jersey. Jag fick b.l.a smink, ett paket Nerds, armband och ett iphone skal

Njuter av ledigheten

Jag, syrran, She's the Man och ett fat fullt av läckerheterer. Det blir inte mysigare

Välkommen hem!

Idag kommer Irmis hem och guuuuuuud vad jag har saknat henne! För er som inte visste har hon vart på språkresa på Jersey i 3 veckor. Om jag har fattat allt rätt så har hon haft det superbra där nere. Många nya kompisar, sol, disneyland och ett möte med 5 Seconds of Summer (ja, jag är avis som fan....) Hursomhelst, jag har förbrett ett litet "välkomen hem" kalas för henne med rocky roads och blommor. Hoppas det blir uppskattat

Det var oväntat svårt att hitta ett bra recept på rocky roads så jag improviserade lite. Jag håller tummarna för att det smakar lika gott som det luktar

Score

Golden Circle till 5 Seconds of Summer, fuck yeah!

Krya galning

Min babe

Jag har spenderat hela dagen med Sandra. Vi var först en sväng i vättersvallen och jobbade på brännan. Kan ju säga att det gav resultat och att både jag och Sandra ser ut som gående tomater just nu.Vid cirkus halv 4 åkte vi hem till Sandra och kollade på några avsnitt av Ravenswood (awesome serie btw) och när det åskade som mest satt vi och spelade kort. Hur mysigt som helst

Äkta sommar

Guuuud vilken härlig helg jag haft. Jag, Sandra och Linn tältade precis på stranden och det var så himla fint, speciellt vid solnedgången. Vi satt ute på bryggan och snacka mitt i natten, vi solade och jag tog mitt första dopp för i år. Mmm det är precis såhär sommaren ska spenderas...

Vi hittade en flotte i strandkanten som funkade perfekt som soldäck haha

Nytt i garderoben

Vi hann även med lite shopping i Stockholm och det var detta + ett halsband som jag fick med mig hem. Stickerserna fick man med på köpet, jag tyckte dom va lite tuffa haha

14 on fire

Lite kass uppdatering här på bloggen, jag ber om ursäkt för det. Hursomhelst, The Rolling Stones. Konserten var verkligen otrolig. Dom gamla gubbarna vet verkligen hur man ger allt. Jag har lite svårt att fatta att jag faktiskt var och såg dom för dom är ju verkligen legender. Detta måste varit den häftigaste natten i mitt liv.