Svettig måndag

Jag kom hem för drygt en timme sen. Jag har typ inte orkat göra nått annat än att äta. Det är nämligen så att vi hade beep test sista lexionen idag. För er som inte vet vad det är går det istortsett ut på att springa tills man stupar. Jag kan ju säga att jag hade lite panikångest och kände för att bryta benen på mig själv innan men känslan efteråt var hur härlig som helst. Jag blev faktiskt jättenöjd med mitt resultat och det känns ju inte helt fel att va den bästa tjejen i klassen *host* skrytarn *host*
 
Dagens mellis . Lätt den godaste smoothien jag nånsin gjort!
 
Kommentarer
Postat av: sandra

gott :)

2014-03-31 @ 18:52:12
URL: http://sandroou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0