Me and my bros

Jag sitter just nu och kollar igenom alla gamla bilder på familjens dator och hittar en del riktigt härliga som jag knappt kommer ihåg att jag tagit. Bland annat så hittade jag bilderna från första gången jag träffade Ida och Moa. Vi står helt seriösa under en lyktstolpe mitt i natten i våra pyjamasar och leker modeller.... Gud vad söta vi var
 
Jag kunde inte låta bli att göra ett kollage med alla bilder vi tagit under åren. Här är några av dom:
 
Denna har en alldeles speciellt plats i mitt hjärta, jag önskar jag kunde berätta varför ♥
Kommentarer
Postat av: Frida Eklöf

Åh, vilka härliga bilder!
sv: TACK! Håller också tummarna här hemma! Kram

2014-03-27 @ 21:22:35
URL: http://fridaeklof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0