Skattjakt

Idag har jag tagit det lungt. I förmiddags läste jag ut boken vi hade som läxa i svenskan, Förr eller senare exploderar jag. Den var verkligen superbra! Jag storgrät genom de sista fem kapitlena, haha, typiskt mig.  
 
I eftermiddags var gick jag och pappa en långpromenad med Wille i skogen. Vi passade även på att geocacha lite. För er som inte vet vad det är så är det nån grej som är rätt populärt bland de äldre generationerna just nu. Det är typ som skattjakt. Nån har gömt en box i skogen nånstans och så använder man en app för att hitta den. Det är faktiskt lite småkul.
 
Kommentarer
Postat av: ♥ Fridasinspiratiion - mode&skönhets blogg ♥

Vilken söt liten vovvsing!:)

Svar: åhh, tack så mycket! det ska jag hälsa honom ;)
None None

2014-03-24 @ 12:31:36
URL: http://fridasinspiratiion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0