Helgen som gått

Ledsen för den dåliga bloggningen i helgen. Jag har pluggat och när jag inte gjort det har det vart fullt upp med annat. Jag tänkte iallafall summera helgen lite kort och gott.
 
Fredag
I fredags kom Emma förbi en sväng. Vi käkade jordgubbar, grillade och snackade. Det är så mysigt när hon kommer över. Hon är lixom storasystern jag aldrig fick hahah
 
Lördag
 Släktkalas för hetingen längst ner till vänster. Han fyller faktiskt år idag så grattis Kalle! När folk började gå hem så följde jag och Irma med hem till Kajsa där vi stannade till klockan halv 12 eller nått. Vi spelade band hero och dansade. Riktigt mysigt
 
Söndag
Mammas morsdagpresent; lite finare choklad och en sommarfrukost i bersån.
Mormor, morfar, farmor och farfar kom även över en sväng på eftermiddagen så Irma slänge ihop både blåbärspaj och kärleksmums. 
Kommentarer
Postat av: Emilia

alltså dessa bilder! Så bra och man tänker verkligen SOMMAR

Svar: Hahaha, tack söta Emilia! ☺️
None None

2014-05-27 @ 15:45:15
URL: http://annaemiliia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0