VIP

Vilken dag. Jag försov mig med en halvtimme imorse och höll på att missa bussen. Väl framme i Skövde skulle jag och Moa försöka lista ut hur man kom in på Commerce innan 8 på morgonen. Vi hade nämligen anmält oss till VIP shopping på H&M vilket innebar att det var rea på allt och att dom serverade frukost. Det var super mysigt och jag fick med mig en del grejer hem. Efter det var det skola och nationella matteprov som gällde. Det gick helt okej tror jag. Kunde ha gått både bättre och sämre.
 
Just nu sitter jag i solen med historian i knät men jag får inte så mycket gjort. Jag använde väl min dagliga dos av hjärnceller på provet.
 
Fick med mig en svart långklänning och lite smink hem
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0