Älskar dagen

Idag är det fredagar vilket bedyder att vi går från 8 till 4. Brukar tycka fredagar är ganska pissiga fast dagen har varit grym rent ut sagt. Efter första lektionen sprang jag iväg och mötte Linn och hennes goa vänner sen var det iväg mot estet lektion. För er som inte visste funderar jag på att byta linje så ska göra lite besök hos dom även i nästa vecka. Klassen verkade iallafall hur trevlig som helst, ämnet var superkul och läraren asgullig. Sen var det lunch och den spenderade jag med Maria och Aida. Lite kul att hänga med folk man inte umgås med varje dag. Jag tror aldrig jag skrattat så mycket i hela mitt liv som när vi fick vara dommare åt Sivan och Sharawans modelltävling hahah. Efter skolan bar det av mot Sandra och vi hade det supermys med kladdis, vampire diaries, chill framför brasan och snack. 
 
Lite random bilder från dagen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0