Friday

Idag är det fredag folket! Jag har spenderat eftermiddagen/kvällen hos Sandra. Vi kollade på resor til LA, kikade på Idol och lipade. Kan låta sorligt men vi hade det mys iallafall. Sen jag kom hem har jag suttit och pillat med vår uppgift i medieproduktion. Vi ska göra ett LP omslag och hur kul är inte det?! Vi har till januari på oss men jag är redan klar. Första gången jag gjort läxorna i tid typ haha.
 
Bjuder på en gammal (och då menar jag verkligen gammal, look at those brows lixom) bild på mig och Sandra i brist på nya bilder 
Kommentarer
Postat av: Sancen

oh my god.. fulaste ever hahahah

Svar: Hahaha jag hade värre men du hade skjutit mig om jag lagt upp dom 😂
None None

2014-11-29 @ 10:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0