Ny vecka

Då var måndagen avklarad, gött! Det har varit en ganska lugn men ändå händelserik dag. Jag hade två lektioner med estet på morgonen, grafiskt skapande och estetisk kommunikation aka bild. De var så skönt att kunna sitta och slappna av och vara lite kreativ på lektionerna istället för att sitta och bara banka in fakta. Dock blev jag av med lunchen men de var det värt. Jag slutade även skolan lite tidigare för att åka till KSS och kolla till min mun som självklart blivit inflammerad igen..... När de va klart åkte jag och mamsen först till Max för att fixa mig nått att äta, sen till Mio för att kolla sängar till mitt nya rum.

Hoppas ni alla haft en bra start på veckan! Kram och godnatt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0