Mysig Måndag

Dagen började som alla andra måndagar i världshistorien, segt och allmänt jobbigt. Jag mådde verkligen inte bra och funderade på att gå hem flera gånger men jag uthärdade dagen och det var väll tur det för efter skolan mötte jag Sandra på stan och vi hade det hur mysigt som helst. Vi stannade först till på Rådhuset för en höstfika med varm choklad, kaka, och lite catch up talk. Efter det drog vi ut till Elins och sprang in på Cubus där både jag och Sandra fick med oss varsin bh och ett par riktigt mysiga strumpor hem. Sen bar det av mot Sandras hus och en till pratstund.
 
Kortfattat en riktigt mysig hösteftermiddag med en riktigt mysig vän
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0