Hola amigos

Idag gick vi 10-12 vilket jag personligen tycker är rena rama himmelriket. Bra dag, mycket bättre än igår tack vare ett gäng stöttande vänner som drar upp en på benen igen när man trillat ned i en grop. 
 
Förutom att tipsa er alla om att skaffa vänner som det så vill jag också tipsa er om att göra personlighets testet på denna sidan. Det tar sin lilla tid men det är verkligen värt det. Det fanns inget som inte stämde för mig utan allt var klockrent och jag lärde mig saker jag inte ens visste om mig själv
 
Bjuder på denna bild från igårkväll
Kommentarer
Postat av: Sanc

Asså hahahah, älskar vi aldrig kan få till en normal bild..

Svar: detta va den "finaste" jag hitta hahahah
None None

2014-10-15 @ 15:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0