Gud vad jag älskar skolan!

....aprill aprill din dumma sill. Hahah, nu va jag rolig. 
 
Idag var en kort skoldag. Jag började 9.40 och gick hem vid 11.45. Jag käkade lunch på stan med mamma idag vilket var supermysigt. Jag fick besämma vilket innebär thaimat. Jag tog bussen hem vid 13.37 för att sedan ta en buss in till Tibro igen och besöka tandläkarn. Sen dess har jag suttit i solen och skrivit på svenskan. Just nu försöker jag bestämma om jag ska plugga matte, kolla på en chick flick eller ta en runda i spåret, beslutångest!
 
 
Kommentarer
Postat av: Ida Lindborg ♡

Mysigt!

Sv: hihi jaa är supernöjd! :'D

2014-04-02 @ 13:31:52
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0