Här händer det grejer

Gud vad jag hunit med mycket i helgen. Självklart inget produktivt som att städa, träna, plugga eller rädda världen från miljöförstöring men jag har haft riktigt jäkla kul med alla jag tycker om. 
 
I fredags var det mys i Ryd tilsammans med massvis med härliga brudar. Senare bar det vidare ut på matfestivalen där jag träffade ännu mer sköna personer. 
 
 
Lördag eftermiddag var jag ensam hemma och då kom Linn och Sandra ut. Vi mös till max, lagade mat, drack te och hade världens deep talk. Lätt en av de bästa kvällarna i mitt liv. 
 
 
Idag var det avskedsfest för Olivia som ska på utbyte i Spanien i ett helt år. Hon hade gjort det jätte härigt med tapas, frågesport och piñatas. Tyvärr var jag var tvungen att åka hem rätt tidigt eftersom det knappt går några bussar på kvällarna 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0