Inte riktigt enligt planen

Jag och Irma gick up tidigt i morse (eller ah, vid 8) för att åka in till stan där vi först skulle gymma, sen skulle Irma ta nevelpiercing och efter det skulle vi dra en sväng på stan. Planen var tydlig och enkel. Men saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig. Istället slutade vårt gymbesök med att jag fick en glasbit i armen och fick spendera 3 timmar på akuten och när jag äntligen gick därifrån hade jag 6 stygn i armen som var dubbelt så stor på grund av all bedövning. Herre jesus vilken dag. Som tur är finns det fortfarande några riktigt genomsnälla människor där ute. En annan gäst från gymmet hämtade gympersonal, skjutsa mig till akuten och satt med mig där. Tack så jätte mycket Ebba! Och tack Sanc och Linc för ert stöd i väntrummet, hade dött utan er, om inte av blodförlust så av tristess haha
 
Jag vet att blodbilden är super suddig men den är tagen några sekunder efter jag pillade ut glasbiten ur armen så var lite skakis om vi säger så
Kommentarer
Postat av: Sanc

Aww love you😘

Svar: love u 2 <3
None None

2014-12-29 @ 22:07:17
URL: http://sandranorrby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0