Let's go

Jag vill så jäkla gärna bara släppa allt och åka och upptäcka världen. Det finns verkligen inget hellre jag skulle vilja göra. Vietnamn, Peru, Fiji, USA, Australien, Hawaii, Ibiza, Tibet, till och med Lappland duger bra för mig just nu.   
 
Jag älskar att flyga. Det är verkligen en av de bästa sakerna i världen. Man är på väg nånstans och man kan inte ångra sig. Flyget går bara åt ett håll och det finns inget som kan stoppa det. (Om man inte kraschar när flyger över någon elektromagnetisk ö eller nått som i Lost förstås)
Kommentarer
Postat av: V I L M A L A ♔

Åh ja avskyr att flyga, det värsta jag vet :(

2014-03-29 @ 08:43:56
URL: http://vilmala.blo.gg/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Jag haaaatar att flyga, har helt slutat resa på grund av det.

sv: Gud, jag skulle inte stå ut, har sällan haft så ont i hela mitt liv som jag har haft under bihåleinflammationen. Känns som att tänderna ska ramla ut...

2014-03-29 @ 10:23:29
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0