Lördagsmorgon

Vaknade till doften av nybakade scones idag. Det är den klart bästa känslan att vakna på morgonen och känna doften av nybakat. Tack mamma!
 
Idag ska jag in till Skövde och ha tjejkväll för att fira Ida som fyllde år för några veckor sen. Det va riktigt längesedan jag, Moa och Ida täffades alla tre så ska bli hur kul som helst. Vi prata om att gå och se Frozen på bion och sen antar jag att vi käkar ute. Längtar till 14.40 då bussen går!
 
Mitt favvo te, strawberry cupcake, så himla gott! Rekomenderas starkt
Kommentarer
Postat av: VERONICA - modeblogg

Vilka härliga bilder! Ser super gott ut, älskar sättet du lägger upp inläggen :) Super bra blogg! Kramkram

Svar: Gud vad glad jag blir! Tack så mycket!
None None

2014-03-15 @ 16:37:26
URL: http://glossfashion.com/vveronicas/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0