10 saker jag vill göra istället för att plugga

Jag har så mycket att göra i skolan just nu att jag inte vet vart jag ska börja. Det finns så mycket saker jag skulle vilja göra istället för att sitta och plugga in arkimedes princip eller spanska preteritum typ som att:
 
• Kolla på Allt För Min Syster. Jag har hört att den ska va jätte bra och sorlig. Jag gillar sorligt för jag känner för att gråta just nu
• Resa till Sahara och jobba på brännan. Jag saknar verkligen solen
• Äta.
• Springa. Fast sen är det ju det där med att jag bor i Svergie där solen aldrig skiner och det bara öser ner regn hela jävla tiden
• Gå på konsert. Jag längtar så sjuuuukt mycket efter den 13 juni och 1D koserten
• Ta selfies. Vad muntrar upp en mer än att sitta och kolla på alla misslyckade försök till att va snygg
• Bli rik. Rika barn behöver inte gå i skolan, right?
• Läsa, och jag menar inte en bok om klassamhället och Karl XIII utan jag snackar om böcker som faktiskt har någon handling
• Städa mitt rum. Ja, jag städar hellre mitt rum än pluggar
• Förbreda mig för min framtid som uteliggare för jag kommer hoppa av gymnasiet närsomhelst nu
 
Kommentarer
Postat av: S

Du kommer definitivt att dö av gråt om du kollar på allt för min syster. Prepare yourself! ;)

Svar: Sancroooo, nu vågar jag jue inte kolla 😫😫😫
None None

2014-05-11 @ 18:36:30
URL: http://sandranorrby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0