Förlamad

Jag har så ont i mina kinder att jag knappt kan röra mig. Dom är enorma och pulserar och jag kan inte öppna min mun mer än några millimeter. Jag kan heller inte stänga munnen så inget tuggande här. Jag lever på soppa, kräm och barnmat. Jag kan inte böja mig ned, jag får inte höja min puls, jag är alldeles för slö för att plugga. Prata, och definitvit skratta, är jätte ansträngande. Jag lever som en grönsak helt enkelt.
 
Och vad gör då en grönsak? Jag har spenderat min tid på att fördjupa mig i ämnet Brad Pitt. Jag har nu sett 2 av hans gamla filmer och ett avsnitt av 21 Jump Street där han var med. Förut har jag aldrig fattat varför alla svärmar över honom men jag har nu insett att han är faktiskt ganska gullig 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0